20 paź 2013

Wine infographics.

O ile mam jakieś pojęcie o jedzeniu, z wiedzą na temat wina jest znacznie gorzej. Może dlatego, że piję mało alkoholu i z reguły niewielką wagę przykładam do napojów. A jednak o winie przydałoby się wiedzieć więcej.
Natrafiłam dzisiaj na infografiki stworzone przez Wine Folly. Podpowiadają jak wybrać butelkę wina na odpowiednią okazję, co powinno się pić do miękkich serów, ile można dowiedzieć się z koloru wina albo jak pod względem kalorii wypada na tle piwa. Obrazki można powiększyć klikając na nie.




 









8 komentarzy:

  1. Przyda mi się do dokształcania, ale nie wiem czy coś z tego będzie, bo ja piję białe wytrawne do wszystkiego i jestem zachwycona takim wyborem z jednego powodu - nie mam po nim kaca :)

    Dobra - trochę żartuje - jeszcze porto z lodami uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo fajnie, dzięki Ula, wydrukuję i powieszę w kuchni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być ciężko z rozmiarem, ale widziałam, że na stronie mają plakaty (niestety do kupienia) ;)

      Usuń
  3. O, świetnie! Uwielbiam takie posty, z których można się wielu rzeczy dowiedzieć. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula, bylas moze w Ninja New York? Podobno dobre jedzenie z atrakcjami ;)

    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli wino jest czerwone i polslodkie to mi pasuje do wszystkiego :P Ale warto miec sciagawke na najazd tesciowej :D Dzieki Ula.

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się zapamiętać niektóre wskazówki, ale już wiem, że polegnę w konkurencji THE COLOR OF WINE. Jeśli chodzi o rozróżnianie kolorów, jestem typowym facetem.

    OdpowiedzUsuń
  7. oo tego pierwszego "zdjecia" nie znalam

    OdpowiedzUsuń